FriendFeed - Kerem ÇELİKER

8.26.2007

Proje'den Önemli Notlar #1

Şirket olarak aldığımız bir proje kurulumu dolayısıyla yolum 4 günlüne Marmara Ereğlisi/Tekirdağ 'a düştü. Proje bayagı kapsamlı olmasına rağmen bir problem hemen karşımıza çıktı. Şirketin kullandığı file server değişecek ve dosyalar yeni server'a aktarılacaktır. Tabiki share ve izinleriyle birlikte birde sorunsuz olacaktı galiba :)

Gece yarısı 10'da çalışmaya başladık ben file server'ın taşınma(Migration) işlemini yapacaktım fakat dosyaların büyüklüğüne baktım ve 500 GB 'den fazla bir boyutu olduğunu görünce birçok program deniyerek taşımaya başladım. Fakat bu konuda birçok program buna paralılarda dahil olmak üzere bazen share bazende security izinlerinde aksaklıklar çıktı. Son olarak Microsoft'un çok ufak ama marifetli programı " File Server Migration Wizard" programıyla aktarmaya başladığımda sorunsuz tüm işlemi bitirdim.

Bu tür bir işlem yapacaksanız Microsoft File Server Migration Wizard'ı denemenizi tavsiye ediyorum.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d00e3eae-930a-42b0-b595-66f462f5d87b&DisplayLang=en

Not: Bu arada sölemeden geçemicem Gece 23.00'da başladım ve öğlen 14.00 bitti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder