FriendFeed - Kerem ÇELİKER

4.02.2008

Microsoft "En Değerli Profesyonel (MVP)" Ödülüne Layık Görüldüm.


2007 yılı içerisinde yaptığım yoğun bilgi paylaşımlarından ve çalışmalarımdan dolayı Microsoft tarafından "En Değerli Profesyonel" (MVP)seçildim. Eğitimler, Windows & .Net Magazine dergisi özellikle Hocam "Cenk Tarhan" ın üzerimdeki emeği ve yoğun desteği ile, MsHowto siteleri ile, Microsoft Community'ler ile amacım hep bilgiyi paylaşmaktı ve sizlerden gelen e.posta’lar ile yaptığım paylaşımın ne kadar önemli olduğunu yeniden anlıyorum.
Genç Yaşımda MVP seçilmek benim için özel bir duygu. En güzel yanlarından biri ise MVP olarak Microsoft’un merkezi olan Amerika Seattle Silicon Valley’de 14-18 Nisan arasında vakit geçirerek Bill Gates, Steve Ballmer gibi en üst düzey yöneticilerle tanışmak; Microsoft ekibiyle yeni çıkacak ürünler üzerine konuşmalar yapabilmek olacak. Tüm Microsoft çalışanlarına beni bu ödüle layık gördükleri için çok teşekkür ediyorum. Ayrıca Beni bugünlere getiren biricik Annem ve Babam'a ve Profesyonel Hayatta Bana desteklerini hiç esirgemeyen "Mehmet Emre,Baransel Doğan,Emre Aydın,Önder Erünsal ve Eren Sönmez"'e çok teşekkür ederim.


http://www.microsoft.com/turkiye/technet/community_mvps.mspx


http://mshowto.org/index.php/haberler/340-yeni-mvpmiz-kerem-likeri-tebrik-ediyoruz


Kerem ÇELİKER
Exchange MVP
kerem.celiker@mshowto.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder